22 december 2010

+3

Jaa här händer det inte så mycket skulle jag vilja påstå, haha Dock sovit hur dåligt somhelst, tror allt att jag är lite småsjuk, fryser samtidigt som jag svettas och lite snuvig, håller tummarna för att det inte bryter ut, utan detta är mer kanske bara kroppen sätt att säga att nu är något på g att hända...

Fick ett sånt glädjebesked när jag kika på FKs hemsida imorse yes pengarna ska komma in imorgon... woohhoo nånting rätt gör dom iaf. Grattis till dom! Sen får vi se vad den lilla lönen ligger på inte många lappar där skulle jag tro ;) men något att överleva på iaf haha =)

Det var en helt klart lättnad och nu har jag fixat så alla räkningar blir betalda imorgon SKÖNT. inget jag behöver tänka på OM bebis vill komma ut.. jag är nöjd kan jag lova iaf.. =)

2 dagar kvar till julafton.. Känns helt otroligt, själv går jag inte och tänker på julafton alls så mycket, vill bara att bebis ska komma ut nu innan så vi båda två kan få mysa med familjen på julafton och inte hänga på BB eller ligga i magen och jag måste gå på tå hela julafton. Jaa så vi håller tummarna helt klart =)

Nej nu ska jag trycka i mig lite frukost tror jag, kan behövas ;) PUSS

Inga kommentarer: