9 december 2010

Vissa dagar...

har man sånt hmm vad ska jag kalla det humör? att man inte orkar att höra någon i telefonen, man bara känner att man kommer vilja strypa den här människan om jag måste sitta och lyssna... och nu är det såhär att jag menar verkligen alla personer som ringer, har nog aldrig varit så osocial mot min mamma i telefonen när hon ringde men jag kände bara att jag inte orkar prata eller att lyssna...

och självklart skulle min älskade bästa Erica ringa idag, och jag vill ju verkligen prata med mina änglar mina bästa men man får ha sina dagar då man vill TYP stänga av världen utanför... Men sms funkar fint och det fick jag iväg iaf.. hiiihii

Så till lite gladare saker.. Gudmor har bestämt att lilla bebis ska komma ut imorgon.. då blir det ju en nobelbebis ;) Den ni.. hiihii såå hur coolt vore det inte om bebis kom ut för att just för att gudmor sagt det eller ja hoppats på det ;)

Fick igår en som skrev till mig på fejjan att jag skulle sluta hoppas kan bara säga att det SJUKT svårt när det är så nära, dock som min kära vän Frida skrev att jag kommer ångra mig att jag säger att det vill sätta igång haha Tror jag nog kommer få äta upp dom orden haha MEN det jag längtar till är ju faktiskt att bebis ska vara ute, inte själva förlossningen, den hoppar jag gärna över. :D Någon som vill ställa upp?? byta kropp i några timmar?? ;P hiihii

Nej nu ska jag bara lägga mig i soffan och ta det sjukt lugnt.. PUSS

Inga kommentarer: