2 december 2010

upptäckte nyss att JAG fått ett PRIS :D :D



I awarden ingår ungefär följande

1. Tacka den person du fick utmärkelsen av
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre-sju saker som du själv tycker om, med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till ett par bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse
Okey så vi börjar då...
1. Tack underbaraste och bästa Erica, min allra bästa vän och blivande gudmor till mitt lilla under i magen.. All kärlek till dig bästa du :)
2. Fixat! :)
3.Tre-sju saker som jag gillar allra allra mest ;)
-Mitt under jag har i min mage som förhoppningsvis vill komma ut snart så jag kan få mysa och se mitt allt =)
- Min underbara familj som betyder allt för mig.
- Mina två favoriter älsklingar här i världen Erica och Cilla.
-Mitt monster som jag så fint kallar honom, Dino såklart.
- Min lägenhet som jag trivs i så underbart.
- och sist men inte minst mig själv, man ska vara lite ego ibland det behövs och hur ska man lyckas uppfostra en annan människa om man inte mår bra i sig själv, precis som jag gör!
4. Jag skickar detta pris till Frida, som är en sjukt stark person som klarar allt hon gör just nu! All cred till dig helt klart :), även till min Fulla AB Hanna får även detta pris. Intressanta och bra bloggar. Ska ha dom här på sidan så ni kan läsa dom :D
Så pussar till alla er mina änglar och min bästa Erica TACK :)

Inga kommentarer: