15 december 2010

4 dagar kvar..


Det är inte ens 4 dagar typ 3 dagar och några timmar kvar tills BF kommer... ojojoj..
Det är så svårt och förstå att bebis kan komma exakt närsomhelst... Längtan är så stor.

Och idag eller ja i måndags igentligen fick jag det finaste julkortet jag någonsin fått.. Det var från mina bästa nere i kristianstad.. Underbart kort på Lenore.. Blev sååååå glad när jag fick det men självklart med mitt minne ska jag glömma det hos mamma haha tusan! hur ska jag nu kunna kika på det varje dag.. Mamma får ta med den in på fredag då vi ska klippa oss hos bästa Deki.. Om nu bebis inte vill komma ut innan :) Vilket förövrigt på fredag alltså är MIN BÄSTA ERICAS födelsedag.. woohhooo =) Det betyder även att det är typ 1,5 månad kvar tills jag blir pensionär, kul mamma och pensionär på samma gång.. woohhooo ;P haha

Idag har jag och mamma haft en hel dag... köpt julklappar och bara haft det bra och kul.. när vi var inne på Lindex på hälla så fick jag panik, upptäckte att jag hade fått ett mega hål på brallorna på insidan av låret.. WHAT?? haha sprang över till HM och köpte nya byxor, snacka om impuls köp men det var ett måste hahha snacka om att jag kände mig trashig haha jag menar det var ju inte LILLA kön för att köpa byxorna på HM hahaha :P

Det var min dag, och nu tänker jag göra nått annat.. puss på er

Inga kommentarer: