4 december 2010

Ut på äventyr..

det har vi varit nu.. Igår kom Kusin Cilla hit och vi käka lite mat och sen tog vi oss ner på stan, kikade runt lite, vi fick även en present av söt Cilla... två pyjamasar med Tiger på.. Kort finns på facebook :) Super glada är vi för dom och säger TACK TACK :) vart att jag följde med hem dit och umgicks med, syrran Agnetha kom ner också och sen sov jag över hos Agnetha.. Imorse gick jag ner till Cilla igen då hon bjöd på frukost.. Tomtegröt :) myspys med julmusik... :) Så Idag umgicks jag med dom underbara och Anton har varit på så sjukt bra humör och vi har skrattat och busat så mycket så nu längtar jag bara massa till min bebis, tänk er när jag får se min bebis första leende, min bebis första skratt, min bebis första ALLT... ååhh..

Ikväll iaf ska vi på Julfest med jobbet, får se hur länge jag och magen orkar vara med där.. Höggravid och fulla människor funkar inte super bra ihop hur längesomhelst, dock är det med mina underbara kollegor som det är sista gången jag ser på HUR länge somhelst skulle jag tro, iaf ett tag :)

Nej, dags att sätta igång plattången och börja fixa sig inför kvällen =) sminka upp sig ordentligt för en gångs skull ska bli sjukt kul :) PUSS

Inga kommentarer: