28 december 2010

En jävla f*tta...

Det är ju typ det som folk verkar tro att man är bara för att man ber folk sluta ställa den dryga frågan "ingen bebis ute än?" då är man helt plötsligt otacksam och man är elak för folk bryr sig ju bara men kom igen, folk vet att jag uppdaterar min status och hade min ängel varit ute så hade folk vetat om det.. Alla vet hur mycket JAG längtar ihjäl mig efter min lilla ängel, mitt liv, mitt allt... hur mycket somhelst.. och nu har jag gått över tiden 9 dagar och kan lova er att det är en pina och inte veta när bebis vill komma ut... och sen att få säkert 3-4 personer som frågar mig VARJE dag sen BF om ingen bebis tittat ut än.. det gör mig förbannad till slut, ja jag ignorerade det i början men när man inte ens får vakna upp förrän folk frågar då till slut måste man säga ifrån! Jag ska inte behöva sluta med internet och sluta titta på fejjan eller bilddagboken bara för att vissa inte vill respektera eller acceptera att jag sa ifrån.! klart folk är nyfikna men nu har jag satt stopp respektera det bara. Sluta dryga ännu mer då! Det som är lite komiskt också att så fort man blir lite upprörd då ska man ALLTID låta det vara, bara lägga energin på nått annat, vad fan vilket värld lever folk i igentligen är ni höga på riktigt! Allt går inte bara att soppa under mattan man måste få stå på sig OCH säga ifrån helt klart! Ingen ide att bli sur som folk säger.. Men jo jag blir ju tydligen sur LÅT MIG VARA sur den stunden så går det över sen.! Vi lever inte i någon drömvärld, folk blir sura. och alla vågar tyvärr inte säga ifrån men jag gört! DEAL WITH IT!

sådär nu har jag nog fått ur mig lite granna!

1 kommentar:

Diana sa...

Helt rätt min bästa! Man SKA stå på sig och säga ifrån när de räcker. De är trist att folk inte kan fatta att de är frustrerande för dig att bara gå och vänta tills den lilla vill komma ut. Alla väntar med spänning och då borde alla fatta vilken spänning du går med!

Stå på dig precis som du alltid gjort gumman <3