17 december 2010

Klippt mig och blir nog en utekväll ikväll..

jajamensan, idag gick man upp 7.15 för systersonen Robin skulle komma hit, så vi käka frukost och kika lite film, Ducktales hehe =) Lite senare kom mamma och hämta oss och då åkte vi iväg för att klippa oss hos bästa Deki såklart, vart ska man annars klippa sig liksom ;) Har aldrig någonsin gått därifrån missnöjd över nått.. och då har han fått fria händer varje gång med mitt hår.. men som han så fint sa idag, allt passar ju en skönhet ;) hiihii

Idag är det ingen vanlig dag för nej det är ju min bästa Ericas födelsedag.. HAPPY BIRTHDAY :) 1 år kvar till pensionen ;) hahaha =) Massa pussar och kramar från Oss dina favoriter ;)

Idag ringde även min kära bror mig och berättade att Ryttene röjj ska spela på Bankiren här.. Sjukt bra band och Bankiren är ett helt klart bra ställe =) Man kan ju liksom inte bli nöjdare.. Sen får man ju träffa bror och Christian ikväll och det är inte varje dag, vi håller dock tummarna för att inget vatten eller några värkar sätter igång hehehe :) 2 dagar kvar till BF det är helt otroligt =) snart har jag verkligen min bebis där.. Absolut kan jag gå över tiden men det är fortfarande inte lång tid kvar innan mitt hjärta kommer ut.. Massa mys. Nu vill jag ha min bebis.

Nej nu ska jag börja fixa mig... så man ser ut som folk iaf hehe =)

Inga kommentarer: