23 december 2010

+ 4


Ingen bebis vill titta ut än.. Idag vart det inhandling av dom sista julklapparna och även det årliga julgodiset.. OMG är allt jag säger.. fy fasiken vad mycket godis.... 569Kr med BARA godis.. men sen är vi ju stor familj också haha så det mesta LÄR gå åt det mesta kan jag lova hahaha :P ingen nöd på våran familj direkt haha Eftersom jag typ var klar med alla julklappar redan så inhandla jag lite julklappar till mig själv idag... =)

Vart kläder för morgon dagen, parfym, ny ögonskugga... tycker att jag kunde unna mig det allt =) Köpte även lite kläder till min lilla ängel såklart, här ovanför ser ni några utav dom :) andra kortet finns på facebook :) inhandla även lite julklappar till min guddotter Lenore då dom kommer upp hit i mellandagarna, och då får vi allt hoppas på att lilla hjärtat har tittat ut så gudmor Erica får träffa ängeln :)

men jag har ju dock kommit på varför bebis inte vill titta ut riktigt än.. bebis får ju ut mer utav julmaten i magen än om bebis är ute.. så förstår att bebis ligger kvar tills den allt fått smaka lite julskinka och massa gott ;) Nej nu blir det att kika lite film och sova gott för imorgon bär det av till Syster Malin för att fira Jul... och OM jag längtar till min julskinksmacka imorgon.. GE MIG JULAFTON NU TACK ;)

God jul på er alla raringar

Inga kommentarer: