20 december 2010

Dagarna känns lite längre nu...

men har nog helt klart och göra med denna längtan som man har.. Idag fick jag och mage besök av Häxan Nadja ;) hehe Vi snacka lite skit och jag fick en julklapp och sen bjöd jag på gröt =) En pilatesboll fick jag av min kära vän, måste dock bara införskaffa mig en luftpump så jag kan pumpa upp den haha det ska ju hjälpa lite på traven så vi håller tummarna... Sen får vi helt enkelt se när bebis vill komma ut!

nej nu ska jag nog slänga mig i sängen. By the way ni som inte hört låten Man down med Rihanna lyssna på den, man blir beroende helt klart! haha

2 kommentarer:

Marie sa...

Du kan ju pumpa upp den på Elgiganten. Gick fin fint i somras att låna deras pump till nyköpt skottkärra ;-)

Crazytimes sa...

Haha Jaa men då måste jag ju bara åka ut till jobbet också ;) men tack för tipset haha :P