8 december 2010

11 dagar kvar til BF..


Alltså det är ju helt otroligt, hur kan det helt plötsligt vara så några dagar kvar, och nu är det verkligen inte ens en månad kvar även om jag får över tiden.. helt sjukt. Det är spännande verkligen, jag bara längtar, vill helst att bebis ska komma nu, men det tror jag även alla har fattat vid detta lag haha men jag kommer nog fortsätta tjata om det ända tills bebis vill komma ut... Jag får verkligen snart mysa och gosa med min underbara älskling.

Igår var vi hos Barnmorskan och min systerson Robin fick följa med denna gång, han sa inte så mycket utan log mest bara hehe =) Sista gången vi var hos Barnmorskan Ingrid nu innan bebis föds såklart efter det så får vi träffa henne ju =) jag har haft VÄRLDENS BÄSTA barnmorska helt klart =)

Imorgon blir det info möte på försäkringskassan om mammapenning, så får vi se om man blir nå klokare men det skulle jag inte tro haha :) men man vet aldrig... nu har jag inte så mycket mer att skriva men få återkomma senare ;)

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Robin sa att du fått kladd på magen... men du ville ju inte ha de på kläderna så därför drog du upp tröjan och så visa han mej hur du gjort me din tröja hahha såå söt...