30 november 2010

Hmm... misstag??

Undrar varför man gör detta misstag åter och åter igen.. bara försöker anstränga sig att träffa folk för att man faktiskt vill det, man saknar ju dom då dom varit ens bästa, ens allt en gång i tiden, men när det HELA TIDEN kommer saker för blir man förbannad, det ska liksom inte alltid bara vara på den andras villkor hela tiden.. Då lackar jag ur.. Jag blir bara så trött men så är det man får väl vänja sig och kanske börja inse att vännen snart inte finns i ens liv helt enkelt..

Jag upptäckte när jag blev gravid vilka som varit mina VÄNNER och vilka som tydligen tycker att det funkar att hälsa på och höra av sig när det passar dom, visst är man i olika stadier i livet men att sluta höra av sig bara för att jag blev gravid är ingen ursäkt... Och sen också sitta och tro att man ska få komma och hälsa på när bebis är ute för då funkar det, det kan dessa personer sluta tro NU.För nu slår jag näven i bordet och säger STOPP nu får det vara nog, jag orkar inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo men gumman tyvärr så är det så med vissa människor att bara för man blir gravid så blir man en annan människa en man inte klarar av att umgås med... kanske för att man inser hur omogen man själv är eller bara e avundsjuk... vet inte varför men tyvärr så är det så och vill man inte ha de så så har du ett val du kan göra antingen acceptera det eller bryta... du vet att jag alltid finns här för dej så som jag vet att du finns här för mej älskar dej gumman puss och kram förresten vi har de bra i uppsala..;0) Din storasyster Malin