21 november 2010

Allt är friiiiiid....

sitter just nu med tända ljus och lyssnar på julmusik, känslan är såå stark iår.. Jag bara älskar jul och har älskar när man får den där underbara julkänslan.. Iår kom den tidigt.. har en liten större längtan iår.. För jag får ju helt klart den bästa bästa bästa julklappen man kan få och det är ju mitt hjärta, mitt allt, min älskling, mitt liv... Jag bara längtar och börjar typ känna mig gråtfärdig varje dag av längtan... Glädjetårar är det och inget annat..

Bebisen är så efterlängtad och då inte bara utav mig heller som typ snart dör av längtan.. Utan av mina nära och kära med.. så kom ut till oss nu så JAG får mysa och pussa och kramas och bara se mitt under :)

Så snälla Tomten, iår har jag bara EN sak på min önskelista och den får gärna komma innan julafton.. Ge mig min bebis :D :D :D

Inga kommentarer: