29 november 2010

En bra dag =)


Idag har jag umgåtts lite med min älskade systerdotter Isabell, får bli mer tid sen när man har lite mer tid och inte andra saker uppbokade.. Men vart en lunch på stan och sen besöka mormor som fyller 80år idag.. Grattis grattis =) Min underbar mormor är ju så himla söt haha satt och berätta om hennes födslar och så.. intressant och veta och sen fråga hon mig Mår du bra..? Ja svara jag.. Bra det är bara det jag undrar och behöver veta.. BÄSTA SÖTA mormor =)

Satt och berätta även för mamma att jag är sjukt jädrans nervös för att hon ska åka till uppsala imorgon med syster och Robin.. och då sa hon till slut men då följer du med så är du med mig hela tiden.. Och DÅ släppte en stor sten vill jag lova.. så himla skönt och varför har jag inte tänkt på det innan? Man vet aldrig när bebis vill titta ut, kan lika gärna titta ut nu som den kan göra om en månad typ.. Därför man går på tå så att säga hehe =) Jag ska bli mamma men har nog aldrig känt mig så beroende av min egen mamma just nu haha Man blir mammig fast man själv ska bli mamma hehe :D

Nej nu ska jag trycka i mig bullar tror jag allt :D MUMS Puss på er

Inga kommentarer: