5 november 2010

Frisk nu??

idag när jag vakna är typ allt snor borta?? Ingen mer rinnande näsa som igår eller rinnande ögon? vad ville min kropp säga åt mig där?? haha brukar ju vanligt vis alltid vara förkyld i minst 3 dagar men nu 1 dag? en enda??? hmm.. Jaa jag håller tummarna för att det inte slår till igen då...

Så idag då? vad gör man då? när man känner sig någerlunda pigg? vila upp sig så man är pigg för jobbet imorgon? Jaa blir väl nog det, kanske gå och hyra någon film och bara trycka ner sig i soffan med massa gott.. låter ju som en kanoners fredag för mig och bebis, tror vi kör på den.!!!!

Love it. Låg och tänkte igår på det här livet med att bli mamma och det bara slog mig som det har gjort hundra ggr innan att när man väl tänker att bebisen kommer bli en person, ett liv, ha en personlighet precis som jag har, blir tanken i huvudet bara SHIT, vad häftigt men samtidigt sjukt läskigt... Tankarna är ju många men nu börjar jag längta så himla mycket efter mitt lilla liv där i magen, vill bara att bebisen ska komma ut nu, så jag får mysa med den...

Jag vill bli mamma nu! jag vill ha min bebis nu! Ge mig det nu tack!

Inga kommentarer: