19 november 2010

Så sjukt tröööött...

Nu känns det att man hållt igång hela dagen... =) dock inte börjat med montering av byrån än och känns som att NEJ det får bli en annan dag.. orkar inte nu... vart bara helt slut när jag väl kom hem... Bebis ligger typ super långt ner nu... borde ha fixerat huvudet nu iaf.. får svar på det på måndag då vi ska till BM :)

Igår shoppa jag lite grann och sen drog jag hem till kära kusin Cilla, och vi snacka skit och umgicks som vanligt dock hade vi en liten Anton som hörde exakt typ hela dagen haha.. Men det är sånt som kommer med barn haha :P Lilja fick dock min bebis och få hicka... en vacker dag ska du få ge igen.. Helt klart :D

Idag har jag jobbet och sen efter jobbet vart den en lite snabb visit på stan och snacka lite gojja med Jeanette och Anna, träffa även Berit en liten stund.. Trevligt trevlig vill jag lova :)

Nej nu ska jag fundera på om jag ska sova eller hur fasiken jag ska hålla mig vaken haha =)

Inga kommentarer: