17 november 2010

Snyggast i stan!

helt klart jag ;) Inte lätt att må så bra som jag, ha det självförtroendet jag har. Stackars stackars folk som inte klarar av att JAG mår bra ;) Köpte sjukt läckert nagellack idag... love it. Ska snart fixa och dona med det =)

Ja nu är det inte många jobbdagar kvar innan jag går på mammaledighet... Spännande allt känns att det verkligen närmar sig... :) 3,5 vecka kvar innan jag får mitt lilla under, mitt allt... och när jag får värkar undrar om man vågar be någon om råd då, eller nej varför skulle jag JAG KAN JU TYDLIGEN ALLT ;) hahaha

Nej, imorgon blir det shopping på IKEA sen på kvällen blir det hem till Cilla och Lilja och snacka och prata, var ju ett tag sen jag träffa dom nu =) =)

PUSS PÅ ER

2 kommentarer:

Diana sa...

Nej gumman, när du får värkar så ta en alvedon ;) hahaha... Eller nej oj, förlåt, nu gav jag dig ett råd utan att du frågat :O mohahaha <3

erica sa...

NAGELLACK!?! är du inte riktigt kloooook, tänk om ångorna tar sej in genom naveln eller huden och gör bebis alldeles hög! =P och när du väl får värkar så går du juh först in på toa så att det inte bara är förstoppning så klart =P PUSS på dej, jag längtar ihjäl mej efter både dej och det lilla söta livet =)