29 november 2010

Ett nervvrak samtidigt som man är världens lyckligaste person..

Så känner jag nu, idag vaknade jag halv 7 utav mig själv, kunde inte somna om alls, låg och tänkte på förlossning och att snart är det dags, snart har jag mitt hjärtat här hos mig, tankarna och känslorna är på hög nivå just nu.. Min systerson ska opereras i Uppsala och dom åker redan imorgon och jag är SJUKT SJUKT nervös för att något ska sätta igång då, men nej så får det inte bli.. men man är ju en tänkare så tankarna drar igång rätt bra när man är själv och inte gör nått..

Tänkte väl ge ett litet svar till Joanna också som jag såg hade kommenterat ett tidigare inlägg ;)
" Det känns sjukt spännande men sååå otroligt nervöst på samma gång, du kommer förstå mig när du närmar dig ;) hehe... man går liksom på tå hela tiden.. samtidigt som man verkligen vill att bebis ska komma ut typ nu så vill man ändå att den ska vara kvar en stund haha tankarna går liksom från det ena till det andra på typ 2 sek..."( om jag ska vara ärlig trodde jag inte att jag skulle vara så nervös som jag faktiskt är..)

Svårt att beskriva men typ så är det jag känner iaf hehe :) helt sjukt att jag helt plötsligt går in i v 38 idag... Men idag ska jag och Isabell umgås, vi ska åka till mormor som fyller 80år idag och sen äta med Nadja på stan... När Isa åkt hem kommer mina bästa tjejer Diana och Emme hit, vi lär ju ha en hel del att prata ur oss om... kan vara skönt och få tänka på annat, även om det idag just kommer handla om en falsk människa men jag behöver få ur mig om henne med helt klart... hahaha.. Behöver vi nog alla skulle jag tro.. ;)

Nej nu ska jag försöka tänka på annat, göra något som fördriver tiden tills någon kommer och gör mig sällskap haha Puss på er

Inga kommentarer: