3 november 2010

Mamma AK =)


Mamma AK =) Läckert måste jag få säga ;)
Partyprinsessan ska bli mamma. JAG ska bli mamma :)

Idag har jag hälsa på bästa mormor :) Så underbart att se henne. Sen åkte jag hem till syrran och umgicks lite granna med mina änglar och mosters monster Dino.. Underbara hund. Älskar honom, och imorgon kanske jag skulle få mysa med honom igen.. Tog massa kort och busade med änglarna också, lite kul sådär.. =)

Sen åkte jag och mamma och var på lite info om förlossningen och BB och sånt, känns skönare att ha varit och fått se lite bilder iaf, få en liten klarare bild :) men mitt under denna info började näsan göra sig hörd och nu är jag helt täppt! kan knappt andas och det är inte OK alls, trodde eller önskade att jag blivit mer frisk men var bara uppehåll några dagar, tack för den liksom.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och vila.. PUSSS

Inga kommentarer: