11 november 2010

"Du har en tjej i magen"

Det fick jag höra utav en kund idag på jobbet :) Han lät verkligen sten säker på sin sak hehe Det bara kom ur han utan att vi ens pratat om magen innan, utan det var bara du har en tjej i magen.. Jag tror ju det också att jag har en liten flicka i min mage... hiihii :)

38 dagar kvar till BF.. Men själv tycker jag bebis kan få komma ut nu tack!
Börjar ju bli lite trångt så minsta lilla rörelse känner man ju hehe =)
Nej nu ska jag vila, skönt och få sluta tidig en dag iaf.. Imorgon blir det hel dag på Hälla, jag lär vara typ död på lördag.. sängen kommer vara min bästa vän efter denna vecka ;) haha
PUSS

1 kommentar:

amaizon sa...

Vackert! :)
En tjej alltså?? Ja, det vore ju ypperligt! Du och Hysterica med era två snuttgull som kommer bli två nya party-brudar! Lövly!
Kan vi ju alltid hoppas på att jag får en tjej jag med sen då ;)
*tihi*