28 november 2010

Första advent =)


Idag är det första advent, känns lite konstigt att det är i nov redan iår men så blir det ju ibland... förbaskat mysigt och förstå att om 4 veckor är det julafton alltså :D

21 dagar kvar till BF idag, tiden går ju hur snabbt som helst.. går in i v 38 imorgon, förstå 2 veckor kvar då.. 2 veckor, det är ju INGENTING hehe =) Min systerson ska operera fingrarna igen nu och på tisdag åker mamma upp med Syrran och Robin, och jag håller tummarna för allt i världen att bebis inte vill komma ut då... Lär få super panik då.. för mamma ska ju vara med mig, vem ska jag annars ha med mig? vem får mig att känna lugn och ro annars om inte hon... visst jag har mina vänner men ingen slår min mamma, det är henne jag känner mig trygg med. Hon som jag vet, vet det mesta, har man fött 7 barn då fasiken kan man detta alltså.. såå nej ska bebis komma får bebis allt hålla sig inne ett litet tag till...

Idag har vi haft en mysdag på landet, ätit mat och bakat bullar med mormor (mamma)... har inte så mycket mer att skriva nu utan mer att nu börjar jag känna lugnet komma sakta men säkert =) PUSS på er

1 kommentar:

Joanna sa...

Hur känns det att det är ynkla två veckor kvar? :D stor och fin du har blivit ak :D Längtar tills din lilla ängel kommer ut :D