16 november 2010

Jag har min blogg,

för att kunna uttrycka mig hur jag vill och när jag vill, att jag ville få ur mig av mina irretationer är väl mer än rätt.. MEN tydligen så funkar det inte för alla utan någon ska komma och måste kommentera så jävla dumt och kan inte ens läsa vad man skriver heller.. Men men sånt är livet.. Precis som mitt inlägg hette tidigare IBLAND MÅSTE MAN FÅ UR SIG.. och ja det fick jag där, varför undrar jag finns det idioter som måste fortsätta.... gräva en grop när man redan grävt ihop den.... SUCK!

Jajja nu har jag fått ur mig igen... som sagt jag är tacksam för råd men när man får råd för saker man inte ens skriver om kan det bli liiiiiiiiiiite drygt i längden..!

Alla har olika åsikter så enkelt är det =)

Jag och bebis mår bra iaf =) Vi mår toppen! PUSS på er!

Inga kommentarer: