28 november 2010

När man tror att allt lugnat sig då kommer nå nytt...

Jag vet med all säkerhet att JUST DU läser min blogg, då du verkar tycka mitt liv är sjukt intressant tror att du är en falsk äcklig liten fitta som går runt och snackar en massa SKIT om mig om saker du inte ens vet nånting om.. hur kan man ens tro att man har rätt att gå och säga såna saker om MIG och MIN GRAVIDITET..... alltså vem tror du att du är... och bara för att du inte har några jävla vänner måste du skaffa dig det genom att snacka skit om andra och absolut inte hålla dig till sanningen när det kommer till det... tala sanningen ditt äckel... fan vad lack jag blir.... DU har ingen rätt att säga såna saker om mig, att jag skulle om MIN GRAVIDITET MITT BARN tycka att det är en "accesoar", inte ett levande ting.... sluta sprid såna rykten om mig.. Jag vet att jag inte behöver förklara mig för hur jag känner inför detta inför min graviditet och mitt barn.! DU är en hemsk människa!

Tro inte att du är omtyckt nånstans för du är bara en förbannat jävla tragisk människa!

1 kommentar:

erica sa...

vem är cepe? vad är det för en sjuk människa? BAH, jag blir helt arg och vet inte ens vad jag ska skriva!!! störda apa!!! hoppas han eller hon går genom isen på björnön.