29 november 2010

Drama drama drama..

Är det inte det ena så är det, det andra... Sluta prata om mig din äckliga åsna. DU finns inte i mitt liv längre, så sluta prata om mig, jag pratar inte om dig, sluta skriv att du saknar gamla tider för det finns inget att sakna, något jag ångrar i mitt liv är att du kom in i det, att du ens fått vara delaktig i detta liv som jag lever.! Sluta vara så tragisk nu och stå för vad du säger och skylla ifrån dig att andra skulle ljuga.. det är DU som säger sånt skit, för du är en falsk äcklig människa, som bara försöker ragga kompisar hela tiden, men som tur är upptäcker ALLA hur du är som person... JAG vet att du inte tycker att jag gjort ett bra val så sluta försök lägga upp detta som om du skulle tycka allt är okej nu eller vänder du kappan efter vinden ditt CPPPPP....

Alla säger att man inte ska bry sig och nej jag har lagt det åt sidan när du börja säga till folk att jag knarkar och att jag knullar min bästa väns pojkvän... men NU NU NU Får du fan hålla käften ditt äckel! nu har du gått för långt nu... SLUTA PRATA OM MIG MED VÅRA GEMENSAMMA VÄNNER.... Du har ingen rätt att ens nämna mitt namn.! Gå och dö eller nått för fan så jorden blir en bättre plats!

Inga kommentarer: