18 november 2010

Underbara vänner.!

Jag hoppas verkligen att alla har turen att ha såna underbara vänner som jag har, inte såna som bara finns där i perioder utan jag menar dom där vänner som varit dina vänner från högstadiet, eller barnsben som man inte alltid hörs med utan när båda känner att nu är det dags... Jag har några såna vänner i mitt liv, och den ena är Erica, Mitt allt i mitt liv, hon är den som förstår mig ut och in, och henne kan man ha ett samtal med och att vi båda har olika åsikter om saker är en helt klar naturlig sak för oss, vi hatar inte varandra för det.... Men att jag vet att hon skulle släppa allt i världen för min skull (självklart släpa med sig lenore ;P) för min skull om jag skulle behöva henne. Hon står högst uppe på min lista och hon bara ÄR. Älskar att jag har henne i mitt liv,


Den andra personen som jag har är min kusin Cilla, vi har en sjukt bra kontakt, och det är något med cilla som gör att så fort jag mår dåligt kan jag inte för nånstans i världen dölja det för henne, för så fort hon bara ställer frågan hur mår du så kommer ALLT ut... och jag vet att även om vi inte hörs varje dag så hörs vi när det behövs helt klart, när vi båda vill ha någon att prata med umgås med m.m... Jaa när vi behöver varandra helt klart. !


Dessa två är mina favoriter i hela världen, för dom har alltid funnits där och DOM är dom första som slänger sig på telefonen när det hänt mig något! Dom är dom första som ringer och säger hur är det? vad kan vi göra....
Detta är vänskap för mig, att man finns där ALLTID, även om man inte hörs så finns man där! Jag vet att jag kan lita på dom till 100% helt klart.


Erica & Cilla ni är mina änglar i mitt liv och jag ÄLSKAR ER så otroligt mycket. TACK för att ni finns i mitt liv.

1 kommentar:

erica sa...

FINASTE DU <3 det värmer att veta att du vet att jag finns där =) alltid för din skull, alltid för er skull om bara några veckor =)