24 november 2010

har aldrig betytt såhär mycket...

Julen är alltid en bra och underbar högtid för mig, jag älskar allt mys och att man bara umgås med familjen.. Denna tid är bara helt enkelt så MYS... Detta år betyder julen så himla mycket för mig, och det är ju för att jag ska ha min ängel vid mig då =) Sitter och lyssnar på julmusik men borde inte göra det för tårar kommer, glädje tårar, rysningar att snart snart snart har jag minlilla ängel hos mig.. Det är så svårt och förstå att jag ska bli mamma...
Imorgon jobbar jag min sista dag på jobbet innan jag går på mamma ledighet... visst kommer jag tillbaka men OJ vad jag kommer sakna mina arbetskamrater helt klart... =)

Längtan efter min ängel är så stor och jag vill bara ha mitt lilla hjärta hos mig... Säkert mycket tjat om detta men jag måste få ur mig detta... Så mycket kärlek visste jag inte att man kunde ha inom sig.. Mitt under, mitt allt kom ut nu och sluta leka i magen nu =)

Inga kommentarer: