17 november 2010

Antar att det är sista nu....

"asså det här har nog blivit större än vad det var menat.. nej jag känner inte dig utan jag hamna av en slump på din blogg och reagerade på det du skrev. att jag visste att du skrivit saker på facebook är för att du skrev det i ett inlägg här tidigare. jag har heller inte sagt till att jag skulle ha ett barn utan jag ref till det du skrev i samma inlägg. allt jag menade var att om man stör sig under graviditeten på att folk kommer med råd och tips och råd hela tiden så kommer man nog att störa sig mer när barnet kommit.sen ja, skall erkänna att jag triggades av att du började skiva om jag var sjuk i huvudet..och nu utan att vara stöddig eller så men om du inte vill att okända eller kända skall komma med kommentarer annat än positiva så prova sätt lösenord på din blogg eller skriv hederlig dagbok. jag anser inte att jag gjort några påhopp på dig förrän du började lacka på mina kommentarer.. om du läser min första så kanske du kan se att jag egentligen menar att " bry dig inte om det, det e bara att ödsla energi, utan ta in det som låter bra och skit i resten"..."

Svar: Såhär är grejen, jag svara det du menade, för jag FÖRSTOD vad du mena absolut, men svarade helt och hållet till dig att NEJ jag är inte en sån person utan jag säger till, för så funkar jag, då börjar du med att skriva att jag inte visste ett skit.. och om du nu inte ens har barn så förstår jag VERKLIGEN INTE hur du ens har haft mage till att uttrycka dig så mycket som du gjort. Om du nu själv inte varit gravid eller har barn så kom inte här och uttryck dig.. DU kommer förstå NÄR du blir gravid att det är ganska så drygt. Förstår inte hur man ens kan uttrycka sig, och sen det är MIN BLOGG, jag skriver exakt VAD JAG VILL.. om jag vill få ur mig saker här för att jag inte ska be någon av mina vänner dra åt helvete så är det MIN ENSAK, och då ska inte en okänd människa komma och säga att jag är en omogen tjej som inte fattar ett skit, du har ju inte ens själv varit i samma situation så hur fan kan man då sitta och bara ojojojoj, du vet inte vad du har att vänta dig... Nej, du har inte samlat många poäng här hos mig ska du veta, och denna kommentar kommer nog från dig bara för att oj du kanske känner dig lite överkörd och förstår att det du gjorde var fel.!

1 kommentar:

amaizon sa...

Här vänder vi kappan efter vinden...

Hoppas det lugnar ner sig nu