17 november 2010

Hatar och ha detta dåliga samvete...

Usch, fy och bläääää.... Nu måste jag få ur mig lite igen... Får se hur detta slutar... Men iaf, så hörde dom av sig från den andra butiken idag och frågade om jag kunde jobba imorgon eventuellt fredag, Jag sa nej då jag på fredag jobbar redan och imorgon ska jag fixa inför det sista med bebisen som behövs hemma eller iaf sånt som jag kan fixa och orka med nu.. Så jag hörde av mig till dom andra tjejerna men ingen kunde jobba, så får så sjukt dåligt samvete för att jag tacka nej när jag igentligen kan jobba, men ibland måste man få säga nej... Jaa tankarna går fasiken fram och tillbaka, men man måste ibland tänka på sig själv helt klart!

Men varför har man såååå dåligt samvete för.. är så nära på att skicka ett sm och säga OKEJ, jag kan iaf imorgon... Men nej, jag måste tänka på MIG SJÄLV nu... haha

Sådär nu har jag fått ur mig lite, vet inte om jag lyckade släppa men men haha

Inga kommentarer: